Informacje

Witamy w sklepie Moje Bijou

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.

1. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego MOJE BIJOU jest firma FHU „SILVEX” Zbigniew Sowiński z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Sportowej 94a m 12 działająca na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej NIP: 5731741475 Regon: 241953182
W ofercie naszego sklepu znajdują się wyroby srebrne próby 925 (w tym kolczyki, łańcuszki, naszyjniki, bransoletki, pierścionki, obrączki, komlety i inne) sprzedawane pod marką SILVEX® oraz biżuteria sztuczna.

2. Zasady zamawiania

Zamówienia można składać 24h na dobę.
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h (maksymalnie w ciągu 7dni roboczych) od momentu zaksięgowania na naszym koncie należności za zakupione towary. W przypadku, gdyby czas realizacji miał ulec wydłużeniu, zostaną Państwo o tym powiadomieni.
Po dokonaniu zamówienia w naszym sklepie prosimy o uzupełnienie niezbędnych informacji, takich jak adres do wysyłki czy sposób płatności. Składając zamówienie oświadczają Państwo, że wpisane dane są poprawne i prawidłowe. Niekompletne lub nieprawidłowe dane adresowe mogą wpłynąć na wydłużenie czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku sprzedający - Moje Bijou - nie bierze odpowiedzialności za wydłużenie czasu realizacji.
Kupujący i Sprzedający stają się stronami umowy w momencie zatwierdzenia formularza zamówienia przez Kupującego.
Składając zamówienie, Kupujący zobowiązuje się do odebrania zamówionego towaru.
Standardowo, do każdego zamówienia, wystawiany jest paragon fiskany. Na życzenie Kupującego Sprzedający wystawia Fakturę VAT. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie faktur VAT przez Sprzedającego bez podpisu odbiorcy, na podstawie złożonych zamówień.
W naszym sklepie istnieje możliwość realizacji "specjalnych zamówień Klienta". Jeśli ktoś ma życzenie zamówić jakiś wyrób według własnego życzenia (np. długość łańcucha, rozmiar pierścionka) prosimy o stosowny e-mail. W korespondencji określimy szczegóły zamówienia przyjętego do realizacji.

3. Płatności

Za towary zakupione w naszym sklepie można zapłacić:
- przelewem (płatność z góry)
- za pobraniem (płatność przy odbiorze przesyłki)
- poprzez płatności PAY U
- poprzez płatności Przelewy 24
- za pomocą kart płatniczych (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)
- bezpośrednio (w przypadku odbioru osobistego)


Przelewu można dokonać na nasze konto bankowe:

ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział 394 w Czestochowie nr 38 1050 1142 1000 0090 9387 0773

Im szybciej dokonają Państwo zapłaty - tym szybciej nastąpi realizacja zamówienia. Na przelew czekamy do 7 dni.
Zamówienie nie zostanie zrealizowane - z powodu braku terminowej zapłaty, albo rezygnacji z zamówienia przez Klienta.

4. Wysyłka

Wysyłka towaru jest realizowana w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty należności na naszym koncie bądź złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze. Nie odpowiadamy za spóźnienia wynikające ze strony operatorów przesyłek.
Koszty przesyłki doliczane są zawsze jednorazowo, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów i wynoszą odpowiednio:

- list polecony priorytetowy 9,3zł
- paczkomat 11zł
-
paczkomat pobranie 15zł
- paczka 24 11,8 PLN
- paczka 24 pobranie 15zł
- przesyłka kurierska 18zł 
- przesyłka kurierska pobraniowa 21zł
-
przesyłka zagraniczna (Poczta Polska) 21zł
- odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Częstochowie 0zł

Zakupy powyżej kwoty 250zł honorowane są darmową przesyłką

5. System rabatowy

Dla zarejestrowanych Klientów, dokonujących częstych zakupów w naszym sklepie internetowym, Moje Bijou wprowadza system rabatowy. Na podstawie łącznej kwoty zamówień dokonanych w naszym sklepie przyznawany jest rabat w wysokości:

5% - przy łącznej wysokości zamówień na poziomie 500zł-999zł 
7% - przy łącznej wysokości zamówień na poziomie 1000zł i więcej

Warunkiem uzyskania określonego rabatu jest przekroczenie danego poziomu łącznych zamówień dokonanych w naszym sklepie. Nie jest wymagane jednorazowe dokonanie zakupu na określoną kwotę. Rabat obowiązuje na wszystkie kolejne zamówienia po przekroczeniu określonego progu kwotowego. Moje Bijou zastrzega sobie prawo możliwości zmiany wysokości rabatu oraz poziomu obrotów, na podstawie których rabat jest przydzielany.

6. Zwroty

Jeśli nie są Państwo usatysfakcjonowani zakupami w naszym sklepie mają Państwo możliwość zwrotu towaru. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r (Dz.U.2014r poz 827 z póź, zm) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny. Należy uprzednio poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy. Przesyłka zwrotna powinna zawierać:
1. Towar podlegający zwrotowi - koniecznym jest, aby zwracany towar posiadał NIEODERWANE METKI
2. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy (https://mojebijou.pl/odstapienie-od-umowy.pdf)
3. Dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

Zwrot pieniężny za towar następuje w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu przesyłki.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta zwracany jest również koszt najtańszego zwykłego sposób dostawy dostępnego w Sklepie Internetowym (jeżeli konsument zamiast najtańszej przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską zwracany jest koszt najtańszej przesyłki pocztowej). W przypadku zwrotu części zakupionych towarów - koszt dostawy nie podlega zwrotowi

Zwroty pieniężne wykonywane są wyłącznie na konto bankowe wskazane przez Kupującego. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK "ZA POBRANIEM"

7. Reklamacje

FHU SILVEX Z.Sowiński realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad. Przy zakupie naszej biżuterii obowiązują przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz 827 z 25.12.2014 r). Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego z tytułu rękojmi, jeśli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną (w myśl definicji o wadzie fizycznej - art 556 Ustawy o konsumentach). Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. 

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE uszkodzeń powstałych w trakcie normalnego zużycia eksploatacyjnego (np. zarysowania), uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta (np. stłuczenia, odpryski, złamania, zerwania) i uszkodzeń spowodowanych zagubieniem, kradzieżą, niewłaściwym wykorzystaniem, wypadkiem czy też działaniem celowym lub niedbałym. Nie obejmuje ona także uszkodzeń spowodowanych zawilgoceniem, zamoczeniem biżuterii (działaniem detergentów). Reklamacja nie obejmuje biżuterii, w której Klient dokonał na własną rękę jakichkolwiek przeróbek i biżuterii naprawianej poza naszą firmą. Przy dostawie towaru zawsze warto sprawdzić, czy przesyłka nie jest naruszona i czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecane jest odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu reklamacyjnego Stwierdzenie przy dostawie uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest bardzo pomocne przy rozpatrywaniu ewentualnych reklamacji wad, które mogły powstać podczas transportu towaru. 

PROCES REKLAMACJI warto rozpocząć od kontaktu telefonicznego lub mailowego z naszą firmą. Można w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów przesyłki i rozwiązać problem w dogodny sposób. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. 

W celu dokonania reklamacji należy sporządzić protokół reklamacyjny i wraz z reklamowanym towarem (najlepiej dołączając dowód zakupu) wysłać dobrze zabezpieczoną przesyłkę rejestrowaną na adres naszej firmy: 

FHU SILVEX Z.Sowiński
ul. Brata Alberta 1h
42-200 Częstochowa 

Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane. 

Koszty odesłania reklamowanego towaru zwracane są po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (zwracany jest koszt zwykłego najtańszego sposobu dostawy towaru). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty odesłania towaru ponosi Kupujący Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich otrzymania


8. Postanowienia końcowe

Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania zasad niniejszego regulaminu.

Umowa może zostać wypowiedziana przez Sprzedającego w trybie natychmiastowym, gdy Kupujący narusza postanowienia niniejszej umowy.
Cała zawartość serwisu mojebijou.pl jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego i nie może być w żaden sposób przetwarzana czy kopiowana bez pisemnej zgody Sprzedającego.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.